tjoho

Jag har gett upp med att leta på google efter vad man kan hitta på med sin gipsmage. Kommer ju som sagt bara upp bilder på Jessica och hennes barn. Och en massa vanliga. Som dom inte gjort nånting med. Men om det är någon som vet en bra sida så säg gärna till.

Jag har lämnat lilleman på dagis. Han blir så lessen när jag lämnar honom. Jag fick 100 kramar av honom innan jag gick. Han klämmde sig fast i mitt ben men sen fick Leonora ta honom. Dom får ju sina perioder. Snart blir det väll som innan. Han hinner inte ens med en hejdå kram och puss. Och vägrar följa med hem sen.

Jag cyklade till Maxi efter jag lämnat honom och skulle handla för det jag hade pantat för. Stack dit bara för att köpa svarta säckar egentligen. Men eftersom jag hade pantat för 85 kr så fick jag ju passa på att handla lite mer. Dom har jätte mycket rea. Så det blev två muggar, popcorn, tre små ljuslycktor och lite frukt. Nu är jag hemma. Jag ska städa undan lite här innan jag äter lite fil. Sen måste jag hinna packa ner lite vinterkläder och annat innan jag ska till dagis igen. Jag och Melina ska in och betala Fridas present inne i sten efter det.


Kommentarer
Postat av: Therese,mamma till Nellie

Ja det hoppas vi med! ;) Vi får se..

2009-08-18 @ 11:04:57
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: Karolin

Kanske kan man göra som en lampa utav den. Sätt upp en lampa utan skärm på väggen och häng magen framför?

2009-08-18 @ 11:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0