Tapeter, målafärg, tapetklister och utrustning.

Jag kunde inte sova riktigt bra inatt heller. Så alltså är jag skit trött idag med.
Pappa kom hit och hämtade mig innan så åkte vi och köpte färg, tapeter, tapetklister och lite utrustning :-). På Måndag börjar vi måla. Och jag tror att det kommer bli skit bra!

Christian är iväg och handlar lite snabbt. Jag har precis duschat och Neo sitter och målar läpparna med lepsyl :-) Vi får se hur mycket mer vi hinner med idag. Lina kommer och hämtar mig runt fyra sen åker vi iväg till fjälldalen. Som tur är så blir det ingen servering ikväll utan det är buffe. Vi ska bara servera drickat. Hoppas inte det blir lika stressigt som förra gången så vi åtminstonde hinner äta. Men för säkerhets skull får jag slänga i mig något snabbt och lätt här hemma innan jag sticker.

Nu måste jag stryka min vita skjorta jag ska ha på mig ikväll.
Och hämta mitt vita linne nere i tvätten som jag ska ha under skjortan.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Malin !

Nu har jag hittat din blogg, vilka fina bilder och det ska verkligen bli kul att få följa er hela tiden nu =) Hoppas ni kan få till det och komma upp till oss nåt, det vore kanon! Kramar från kusinen i norr

2009-08-29 @ 16:20:20
URL: http://lottanorstrom.bergsrf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0