tablett och te för halsen.


Jag har inte gått och lagt mig än. Och nu är det här mitt fjärde inlägg för idag...
Jag kan inte gå och lägga mig med den här rosliga halsen. Ju mer jag hostar desto ondare gör det. Så jag gör allt för att slippa hosta. Fick springa in på toan innan och spotta ut en massa slem som jag fick upp. Höll på att spy. Och ont gjorde det. Nu har jag tatt en till host tablett som mamma kom hit med idag. Och gjort lite te till mig. Hoppas det hjälper lite så att jag kan gå och lägga mig. Jag är dödstrött. Feber har jag inte just nu eftersom tabletten fortfarande värkar men nu svättas jag istället. Jag har bytt tröja tre gånger. Man är så äcklig när man är sjuk :-P.

Hörs i morgon igen.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Susanna

Mintte med honung är jättebra mot halsen!

2009-08-27 @ 08:31:18
URL: http://susannawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0