söndag

Jag måste få kalaga!
Jag som nästan alltid prioterar hemmet efter Neo & Christian. Har just nu det skit stökigt. Jag får panik. Men det finns inte mycket att göra för vi är mitt uppe i packningen. Alla gariner är nere nu också. Inga prydnadsaker eller liknande. Här ser så tomt och och tråkigt ut. Men det är lite mindre än tre veckor kvar bara. Nu är här kartonger och saker som ska sorteras över allt. Jag trivs inte alls med att bo så här. Kommer vara ute hela dagarna för att slippa se all skit. Så får vi packa på kvällarna istället. Synd att vårt föråd redan är fullt. Annars hade vi kunnat ställa ner det mesta där nere. Så hade här sätt lite bättre ut. Men som sagt. Det är mindre än tre veckor kvar!!!!!!!! Hoppas det går snabbt ;-)

Maten hemma hos pappa var skit god. Jag åt så mycket att magen svullnade upp och det såg ut som att jag hade en liten bebis- mage :-) Jag hittade också min laddare till kameran. Så nu kan jag börja ta foton igen :-).

Jag vet inte riktigt hur Neos dagis tider ser ut den här veckan. Egentligen ska han ju vara där Måndag till Onsdag. 9 - 14. Men nu börjar jag ju skolan på Onsdag så han måste ju vara där hela veckan isåfall. Då hinner jag packa rätt mycket under Måndag och Tisdag. På Torsdag ska jag och pappa till den nya lägenheten och mäta väggarna. Så vi vet hur mycket färg och så vi ska köpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0