på bättringsvägen


Inatt var det jobbigt. Jag somnade nog inte helt förrens vid halv fem fem på morgonen. Slumrade till 1 1/2 timme efter jag gått och lagt mig. Men vaknade bara några minuter senare för att jag behövde hosta. Så efter jag hostat gick jag upp och drack lite vatten så det lenade halsen lite. Och kissade då, det måste jag alltid göra när jag går upp på natten. Sen kunde jag inte somna om och efter ett tag fick jag ta en ny tablett pga feber. Låg och frös under tecket tills tabletten börjar värka. Sen svettades jag så mycket så jag fick ta av mig tröjan och bara ligga i trosor. Nu har vi varit uppe sen klockan nio. Pappa kom hit och lämnade några färgprovor. Nu har jag hittar allt jag vill ha förutom en brun färg. Det får vi köpa någon annan stans. Neo vaknade dessutom inatt och var jätte lessen. "förlåt mamma förlåt" sa han upprepade gånger. Han drömde nog sötisen.

Vi har precis tvingat Neo att duscha. Jag orkade inte ta den kampen med honom igår så han fick sova skitig en natt till. Men nu var han så smutsig så vi var bara tvugna ;-). Han skrek, skrek och skrek. Men nu är han ren iallafall. Han klagade på att han frös så det var väll därför han inte ville duscha. Jag är också ny duschad. Så jag känner mig lite bättre. Jag hade inte så mycket feber nu när jag gick upp idag. Så det är på bättringsvägen. Peppar peppar!

Jag får nog göra lite fler katigorier här i bloggen. Så man hittar inläggen bättre. Det är många som frågar mycket om oss som familj och så också så kanske ska göra en katigori där man bara kan läsa om oss och Neos utväckling? Ja något får vi hitta på :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0