nu ska jag sätta mig med matten

Neo har varit sååååå gnällig idag. Men mellan två och fem var det lugnt. Jag har hunnit med att diska och städa iallafall. Har börjat tvätta nere i tvättstugan också. Jag gick in till stan innan för att handla hem lite kaffe, frukt och glass till Neo. Tänkte att han skulle få lite glass efter maten. Jag började med maten direkt när vi kom hem. Neo bara skrek, skrek och skrek. Han skrek mest efter pappa. Han ville att han skulle komma hem. Maten var nästan klar men Neo slutade inte skrika. Kände att han hade feber igen och tog tempern på honom. 39.6 var den på då. Gav honom lite panodil och försökte få i honom lite mat ändå. Men det var ingen ide. Han somnade vid matbordet efter allt gnäll och skrikande så jag gjorde snabbt lite välling och la honom i soffan där han tvunget ville ligga. Men ingen välling slank ner heller. Så nu sover han jätte gott :-). Får se när han vaknar och vill ha mer panodil sen. Nu när han sover ska jag sätta mig ner med matten. Måste ner i tvättstugan också om en stund. Får se om jag orkar hålla mig vaken tills C kommer hem.

Neo gjorde en egen liten fotlöj i lördags :-)


Kommentarer
Postat av: jamie

nej vad söt :) Det måste vara skönt endå att få barn tidigt, då får man vara med längre i barnets liv sen :)



xxxx

2009-08-26 @ 00:51:17
URL: http://jamiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0