min röst är borta


Jag har tappat min röst. Så om det är någon som hittar den så säg gärna till!
Jag låter verkligen så hes så hes! Jag har legat och vilat lite idag och missade då ett samtal från Frida. Ringde upp henne när jag gått upp igen. Hon hörde knappt vad jag sa och tyckte att jag skulle gå och lägga mig igen så att jag blev frisk. Men som sagt mår jag mycket bättre idag än vad jag gjorde igår och inatt.

Åsa ringde också och frågade om jag ville jobba på lördag. Så jag räknar verkligen med att jag är helt friskt tills dess. Vill helst ha hittat min röst igen tills dess också så gästerna hör vad jag säger.

Det blev enkel faluorv och makaroner idag till kvällsmat för oss. Christian den lyckosten äter pizza på jobb idag. Dom bestället alltid pizza på torsdagar dom veckorna dom jobba eftermiddag.

Och eftersom jag mår bättre idag så tänkte jag att vi skulle försöka packa lite. Efter jag tagit hand om disken. Byta sängkläder ska jag också göra. Få bort det sjuka liksom :-). Dessutom så svettades jag ju mycket inatt så dom är nog ganska så ofrecha ;-).

Hörs kanske senare.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tror att jag hittade den här ute på vägen innan ;)hihi skojar bara! Älskar er!!!!!!!

2009-08-27 @ 22:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0