hejsan

Jag, Neo & Mamma åkte iväg och tittade på lite tapeter idag. Och ja, det var några jag var intresserad av. Dock ingen som fastnade så direkt. Men vi vill inte lägga så mycket pengar på den fondväggen vi ska ha i vårt sovrum. För det första så är det en lite vägg, och för det andra så har vi en ganska så stor säng gavel och hyllor ovanför det. Så vi vill ha någon ganska så lätt och nästan lite "tråkig" tapet. Inte någon med en massa snygga mönster i. Sen åkte vi till Maxi och handlade. Lite nya troser, blöjor, välling, bröd, grädde, potatis, salt och toalettpapper. Ja där fick jag nog med allt. Mamma handlade även jordgubbar som vi åt efter hon bjudit oss på mat. Nu är vi hemma igen och jag ska packa ner lite saker i köket som jag ställde fram innan idag.

Hade tänkt att lägga upp bilder på tapeterna vi är intreserade av men bilden blir så liten så det är endå svårt att se.

Neo är trött så det är bäst att jag leker lite med honom.






Kommentarer
Postat av: Therese,mamma till Nellie

Fanns det många fina, eller var det mest konstiga? :S Puss.

2009-08-04 @ 18:32:48
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: mamma ronja

så roligt att tapetsera om :)

2009-08-05 @ 21:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0