Hej och godnatt

Jag ska hoppa i säng nu. Blev sent för mig ikväll....
Christian somnade på soffan vid nio. Och där har han sovit sen dess :-)

I morgon blir det nog lite stressigt.
Vi ska på möte inne i stan klockan 10, och någon gång efter det ska vi möta upp Melina. Vi ska se om vi hittar något att köpa till Frida. Hon fyller ju 20 nu till helgen. Och i morgon kväll ska vi hem till pappa och grilla. Jag ska helst också hinna med att damsuga, fixa tvätten och städa toan.

Nu har vi bestämt oss för vilken tapet det blir. Vi var och kollade lite på färg idag också. Hittade allt förutom en grå färg som jag då vill ha i hallen. Vi får se, jag och pappa tänkte åka och titta på lägenheten någon gång nästa vecka. Så vi vet hur mycket färg vi behöver. Så att vi sen vet hur mycket allting kåstar. Dom som bor där nu har gått med på att betala 30%. La in en bild på tapeten. Går tyvärr inte att göra den större. Men ni får ju se hur allting ser ut när det är klart ;-)



Nej, nu ska jag ta med mig min man in i sängen. Han har legat här ute jätte länge nu. Frågan är bara om han kommer följa med in. Han brukar inte vakna när man försöker väcka han :-P. Men jag får ge det ett försök.

Puss hej. Och Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Annie

snygg tapet :-) Min syster har något liknande i sitt rum.

2009-08-14 @ 15:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0