godmorgon

Det öste ner vid åtta tiden idag igen. Jag ringde dagis och sa att vi inte kom. Men halv nio klarnade det upp här, så klart! Mamma kommer hit vid halv elva. Vi ska iväg och titta lite på tapeter. Sen inom eurostop och leta underkläder till mig.

Christian gjorde förresten skit god egen brunsås igår till maten. Jag och Neo satt och åt bara såsen sen ;-) Så han skulle göra samma ikväll fast till biffar och potatis istället. Så gott!

Varför har vi inget Ikea här? Dom ville ju bygga ett i Halmstad men fick inte igenom det. Dom tyckte att vi endå hade närma till Helsingborg och Göteborg. Det har dom väll rätt i. Men jag hade velat gå där idag. Bara så lite snabbt. Men det går ju inte nu.

Ska se om lilleman vill duscha med mig. Annars får jag vänta tills mamma kommer.

Hörs sen.
Ha det brao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0