god lunch



Jag och Neo åt en god lunch idag. Pannkakor och lite oboy. Men vi hade knappt någon mjölk kvar :-/. Christian åt mackor som vanligt ;-). Han ska ha med sig pyttipanna till jobb idag. Vi lovade Hans och Josefine idag att släppa ut Montana lite så slipper dom åka hem från jobb. Så vi släppte ut honom i trädgården lite så han fick kissa och bita på lite pinnar. Nu är han här hemma hos oss. Han ville följa med oss in :-). Han är så snäll och go. Neo ska ju så klart vara där han är hela tiden. Han vill sova och har fått flytta på sig flera gånger för att Neo också ska ligga där och helst på honom ;-). Så nu är Neo jätte sur på oss för nu sover tana och han får inte gå dit.



Mamma kommer hit efter jobb idag igen. Idag har hon med sig fiskgratäng till oss :-). Om jag orkar ska jag damsuga här också. Om febern går ner igen efter jag tagis panodil. Nu ska snart Christian iväg till jobb igen. Han mår inte så bra men det får gå endå. Han har inte fått någon feber än iallafall. Så det är ju bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0