god kväll

Efter jag lämnat Neo på dagis idag så stack jag först hem till pappa och drack lite kaffe. Sen vidare hem till mamma där Frida var. Hon har ju fortfarande sommarlov. Vi tittade lite på film och bara degade i soffan, mysigt! Klockan två hämtade jag lilleman igen. Frida ville ha honom ett tag så vi stack hem till henne igen.

Neo älskade kvällsmaten som vi gjorde nu ikväll. Men det var igentligen inget speciellt. Utan bara lite kortletter, stekt potatis och sås. Vi fick över så mycket potatis igår så vi fick steka lite idag också ;-)

Imorgon är det sista dagen för Neo på dagis för den här veckan. Under dom timmarna han är där ska jag och pappa iväg och kolla på färg och lite tapeter. Vi slipper köra och lämna den stora speglen vi har nu. Hans och Josefine har fått den. Så det känns bra. Nu har vi folk som hjälper oss med denna flytten med. Så allt sånt är nog klart nu. Bara all packning, städning och målning kvar.... sen ska man packa upp allting igen, ställa allt till rätta, möblera, inreda och känna sig hemma.

Ska kolla på några avsnitt av prision break nu. Har börjar kolla på första sesongen igen. Jag och mina serier ;-). Men jag älskar dom! Dessutom har jag lite djungelvråls godis här hemma som jag tänkte passa på att smaska i mig ;-). Man får passa på nu, för snart så är sommarlovet slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0