fredag....

Hej Fredag!
Det här är sista helgen på mitt sommarlov. Känns både bra och dåligt. Jag har blivit för bekväm nu under sommaren. Är van vid att inte ha fasta rutiner längre, och kunna sova länge! Jaja, man kommer väll snabbt in i det igen.

Jag ligger ganska så bra i mitt tidschema idag. Vi har varit på mötet, hälsat på pappa och följde med honom till hans jobb. Där fick Neo åka med när han körde truck. Hela han var ett stort smile :-D. Synd att jag inte hade med mig kameran. Jag & Melina har varit inne i stan och hittat en present till Frida. Hon kommer dock att få den i efterskott. Vi ska betala den på måndag sen får vi se när den kommer. Men hon kommer att bli glad :-D. Christian har lagt sig för att sova en timme. Han var skit trött. + att han är jätte förkyld, ont i halsen och hes. Hoppas han hinner vila upp sig nu över helgen. Jag har diskat och fixat lite här hemma. Neo sitter bredvid mig och kollar på när jag skriver. Tror att han vill skriva en hälsning till er...

jshdhdhd  edikevkjc kjcejejkedkekkieskiekiednjkjkorpep+0w03ioriu / Neo

Så nu fick han göra det. Vi ska ta och städa toan nu. Sen när Christian har gått upp ska jag hämta tvätten i tvätt stugan.
Och ikväll, blir det goooood mat hemma hos pappi. Vi ska köpa med oss något gott hem till filmen vi ska se ikväll med. En liten familje mys kväll. Neo kommer dock slockna när vi kommer hem tror jag.

Nu ska jag sätta fart.
Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0