första dagen

Första dagen i skolan idag. Jag hittade tre tjejer från min förra skola. Men självklart hade vi alla fyra valt olika saker :-P. Min klass är väll sodär. Tur att jag bara ska gå med dom i ett år och ha lektioner med andra klasser  också. Min mentor värkar jätte bra. Tänkte försöka prata lite med henne i morgon om dyslexi gruppen som finns där. Det var väldigt långa dagar men det kommer förmodligen bli bättre tider och så nästa läsår. Måndagar går jag från 8:00 till 17:40. Kommer vara helt slut. Men på Tisdagar slutar jag som tur är klockan 14. Och har sovmorgon till 9:40. Christian kommer lämna Neo på dagis klockan 13 när han jobbar eftermiddag och hämta honom senast klockan 15 när han jobbar förmiddag. Så han kommer inte vara så mycket på dagis ändå. Sen ska han vara ledig varannan Fredag också :-). Så vi kommer inte upp så mycket i nivå.

Jag var uppe till fyra i morse med Lilleman. Han vaknade klockan 10 och försökte sen bajsa dom timmarna. Stackarn hade så ont. Så jag mår inte så bra idag. Sov bara tre timmar inatt och är skit hungrig. Men Christian håller på med maten nu. Gott ska det bli. Kyckling och pommes.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0