.

Natten har varit skit jobbig. Både jag och Neo är jätte sjuka. Neo är dock lite piggare idag så det är skönt. Han har fortfarande feber och näsan rinner hela tiden men han är uppe och leker lite iallafall. Jag har feber och mitt huvud känns tungt. Ringde vårdcentralen men dom hade ingen tid till mig idag. Hon tog mitt personummer och kollade lite, och hon sa då.... som jag redan visste, att hon tyckte att jag skulle ta bort mina mandlar. Hon tyckte istället att jag skulle gå till jour läkaren som öppnar klockan fem på lassarettet. Men jag orkar inte sitta där. Så jag beställer hellre en tid till i morgon. Får väll prata lite med läkaren då hur jag ska göra med mina hals problem. Men jag tror inte att det är spec lönt. Om jag tar bort mina mandlar så kanske hals problemen går bort men då brukar man istället få något annat som öroninflammation och ögoninflammation hela tiden. Så jag stannar nog hemma heeeeeeela veckan.

Mamma kommer hit efter hon hon slutat. Hon ska göra lite pannkakor så att vi får i oss någon mat. Nu ska nog jag och Neo gå och vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0