!

Lilleman är på Dagis.
Han sov heeeela natten och vaknade halv åtta när min klocka ringde.
Jag trodde att han skulle vakna och ha ont efter som han har varit riktigt trög i magen dom senaste dagarna. Men efter många om och men lyckades han göra lite i blöjan igår hemma hos pappa. Så det kanske räckte för att han skulle kunna sova hela natten. Men jag ska ta och ringa barnavårdcentralen idag. Så får vi se vad dom kan göra.

Här är ju som sagt saker över allt. Så innan vi gick och la oss igår samlade jag ihop alla Neos leksaker och  ställde in Neos bil i sovrummet där hans två förvaringskorgar med leksaker och gosedjur är. Bilen fick inte rikgitg plats så jag ställde den liksom upp. Det såg ju så klart Neo direkt när han vaknade från sin säng. Snacka om att han blev arg. Han skrek hände bilen mamma?. Och sen började han säga att pappa var dum. Så han trodde väll att det var han som ställde den så :-P. Jag orkar inte ta hans trots på morgonen så lät han tro att det var pappa som ställt den så. Så får han ta den fajten när han kommer hem ;-) Haha!  Josefin jobbar ju delvis med barn och säger att det är tre års trotsen han har nu. Men han är ju dock ett år för tidig. Så jag hoppas att den inte kommer igen vid tre års ålder :-P.

Nu ska jag ta och ringa några samtal. Sen får jag väll passa på att fixa är hemma medans jag är själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0