en paus

Tana är nere hos oss, han är för go. Hans kom och hämtade honom precis men han vände halvvägs upp för trappan och sprang ner till oss igen. Jag tar en paus med packningen. Snart är gaderoben i hallen tom.

Imorgon slutar jag skolan tjugo i sex. Kommer får träffa Neo ca två timmar innan han går och lägger sig. Ja om det nu inte blir så att jag får stanna hemma i morgon, Neo är jätte förkyld. Sån där feber förkyldning. Han har inte fått någon feber än. Men jag är säker på att den kommer. Gör nog inte så mycket. Jag har ju inte kommit in är dyslexi gruppen än ändå så jag kan inte göra nånting på lektionerna.

Nu ska vi sätta igång igen.
Kram och hejdå.

Kommentarer
Postat av: Mia

Har du dyslexi? det märks inte när du skirver:)

2009-08-24 @ 13:50:26
URL: http://metrobloggen.se/maria199

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0