en lång dag

Det har varit en lång dag för mid idag.
Neo vaknade klockan fem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klockan fem!
Det har han inte gjort på flera månader om det inte varit för att han varit sjuk. Men jag var faktiskt hyffsat pigg endå.
Christian hade inte hunnit cykla till jobbet än. Så Neo var glad när han såg att pappa var hemma.

Jag lämnade Neo på dagis halv nio. Och en av personalen sa att det skulle vara mer personal nästa vecka så då får jag äntligen tillbaka dom gammla tiderna igen. Måndag - Onsdag 09 - 14. Sen gick jag vidare hem till mamma och la mig å vilade där hemma. Det var skönt! Sen har vi nästa tillbringat hela dagen på lekplatsen vid norra station. Melina & oscar kom också dit. Sen kom Jonte och Nina hem till oss. Killarna skulle ut sen så vi stack iväg till lekplatsen sen igen.

Imorgon hoppas jag först och främst på att jag ska få sova längre. Och att det ska bli fint väder så klart!. Jag och pappa ska åka hem och hälsa på Lotta en stund. Hon ska hjälpa mig med några grejer. Men innan det ska vi kolla lite på färg :-)

Jag ska kolla lite på tv innan jag ska gå och lägga mig.
Jag vet inte riktigt hur helgen sen ut än. Kankse bio och utgång. Ja vi får se.
Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0