Dags för Fredagsmys


Så trött jag är idag. Ska bli skönt att få sova ut i morgon. Neo sitter och äter lite godis. Jag själv väntar på maten. Hans äter med oss idag för Josefine har redan ätit. Det blir bara slapp framför tvn ikväll. Skönt ska det bli. Jag och Christian kommer ligga och trängas i en soffa så får Hans och Josefine dela på den andra ;-). Och med en sål marängswich så klart! Var jätte länge sen vi åt det. Så det ska bli gott. Neo kommer inte orka vara uppe länge till så därför får han lite godis istället för glassen.

Imorgon ska här göras mycket. Vi ska in till stan lite. Sen ska vi packa ner lite saker och sortera i gaderoben. Jag tog bara en snabb sväng med damsugarn innan idag så får nog göra det mer ordentligt i morgon.

Nu ska jag mysa med den sötaste ungen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0