bokhyllan ner plockad



Mamma kom hit på lite fika innan.
Klockan är snart åtta. Neo är skit trött, men han åt nästan hela sin hamburgare. Så nu vet vi att han har fått lite i sig iallafall. Vi tog ner bokhyllan idag. Så nu har vi öppnat skjut dörren mellan vardagsrummet och sovrummet. Känns kånstigt. Vet inte om jag tycker att det ser mindre eller större ut. Jag hade velat packa ner mer men mormor kommer med katonger på Lördag. Jag börjar skolan på, onsdan tror jag det var. Så jag har 3 dagar på mig att packa som satan. Men det går säkert fort. Hoppas jag iallafall.



Får se ifall jag och pappa kommer iväg i morgon för att kolla på färg. Hade velat göra det nu. Annars vet jag inte vad vi ska göra. Kanske grilla på kvällen. Om nu vädret blir bra. Hoppas att Malin & Norpan också vill vara med.



Kommentarer
Postat av: Sara

mysigt med fika :)

2009-08-13 @ 18:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0