äntligen naglar

Jag tog en timmes sovmorgon idag. Så jag sov till tolv :-D.
Vi har ätit lite frukost och Neo äter just nu ett äppel. Christian stack iväg till systemet. Malin & Björn bjuder på allting ikväll så vi erbjöd oss att iallafall köpa med oss lite dricka. Och ikväll, ska jag även få mina naglar som då så klart Malin ska göra på mig. Ska bli spännande och se hur huset har blivit. Vi har ju redan sett det när det varit klart och möblerat. Men dom har ju fått ennu mer saker nu och trädgården är väll nästan klar. Ja det ska bli spännande! Vi kommer inte komma hem förrens sent ikväll. Malin skulle ändå hämta Björns syster inne i stan på ett bröllop. Så vi åker med henne in. Men man brukar ju vara på ett bröllop länge ;-)



Så om vi inte hörs senare idag, så hörs vi i morgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0