vi gör ett tycka synd om Anna - inlägg


Postat av: Anna

Gnäller när du bara har ett barn.
Prova på att ha 3barn under 3år, varav en har svår kollik och ska ammas jämt. Lägg på att Alla i familjen har magsjuka inklusive du, då kan du gnälla.



Ja om du inte fattade det så var jag lite ironisk. Jag tycker att det är jobbigt att ha barn när jag är sjuk, lider av sömnbrist eller värkligen MÅSTE plugga en kväll och Neo vaknar hela tiden. Men ingen av oss är döende, och det är jag tacksam över. Men visst fan får man väll ha det jobbigt trots att man bara har ett barn? Jag skriver vad JAG vill och inte, "tänk att det finns dom som har fler barn än mig". Det var väll ditt val att skaffa 3  barn på mindre än 3 år? Lika dant som det är var mitt val att skaffa 1 barn. Man skaffar det man klarar av, så ser jag det! Mina barn är värda en mamma med ekonomi, tid och ork. Och det har inte jag till mer än 1 just nu. Men förlåt, nu handlar ju detta om dig, eftersom du har 3 barn.

Men jag håller med dig, HALLÅ ALLIHOPA!!!!!!!!!!!!!
Stackars Anna som valde att skaffa 3 barn på mindre än 3 år. Det är så jätte-mega-skit synd om henne. Om man inte har det värre än hon så får man INTE klaga i sin egna blogg :-) Bara så att ni vet.
Så en krya på dig kram till henne.

(är inte på humör för sånt här idag, blir väldigt lätt irreterad)


Kommentarer
Postat av: Anna

tycker inte alls synd om mig, älskar mitt liv finns inget bättre, men tycker det är fruktansvärt löjligt av småglin att hålla på och fjanta sig med att säga att dom har det så jobbigt. Väx upp och lär dig att ta att någon inte håller med dig jämt.

2009-04-02 @ 19:21:41
Postat av: Jossan

Ja mitt råd är oxå att du ska växa upp.

2009-04-02 @ 20:17:32
Postat av: Mie

för jäveln , skit i de som kommenterar ovanför mig. Du e fan mänsklig inte mer med det!

2009-04-02 @ 21:21:30
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja precis, du är MÄNSKLIG! Jag klagar som fan när jag är sjuk och jag har bara en katt att ta hand om. Bara det tycker jag är jobbigt, att behöva släppa ut och in henne. Undra då vad Anna tycker om mig :P

2009-04-02 @ 22:05:27
Postat av: Sarah

varför läser hon din blogg om hon nu stör sig på den? :S

alla ha rätt att gnälla ibland, jag har inga barn men när jag är sjuk gnäller jag mega mycket, haha!

jag tycker du gör ett galant jobb, sjuk eller inte! :)

2009-04-02 @ 23:10:20
Postat av: Rebecca

Min första tanke är att det är omogna människor som skriver. Vi klarar av olika, jag klagar bara jag är förkyld då handlar allt om mig :) Fan vad jag också kan irretera mig på såna människor. Det svinigaste är att dom inte vågar stå för vad dom skriver! Kram

2009-04-06 @ 17:03:17
URL: http://www.nogg.se/rebeccccaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0