vår älskling är värd en bobby car

Jag var på väg till skolan. fick ett telefonsamtal av Christian. Jag fick skynda mig hem. Soffan var nerkräkt och min stackars matta. Den är så fördärvad efter alla olyckor som hänt på den. Jag hjälpte Neo i duschen medans Christian skrubbade mattan och tog av dyget på soffan. Våra grannar här uppe tvättar just nu. Men jag tänkte höra med dom om dom inte blir klara snart om vi skulle kunna få ta imellan. Är inte så mysigt med kräkiga kläder och sofftyg här hemma :-)
Hoppas inte harn blir sjuk igen. Men det finns inte så mycket mer att göra. Vi får helt enkelt ställa in på Lördag isåfall.

Lilleman ska iallafall få en bobby car idag. det är han värd :-) vår lilla älskling!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det verkar ju vara något annat fel på honom för så ofta är inte ett barn sjuk. Kram

2009-04-30 @ 16:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0