mina ögon ploppar snart ut.

Jag vet inte riktigt vad det är med mig. Vid 12 tiden idag efter jag gjort ve tårtan började jag må skit dåligt. Blev tillslut så illa att jag var tvungen att gå in och spy på toan. Förstod sen att det var för att jag hade mensvärk. Med min otur fanns där inga värktabletter i skåpet. Vi burkar ALLTID ha det hemma. Men dom tog slut när hela familjen hade ont i halsen och jag hade öroninflammation och ögoninflammation. Så Christian fick ringa Jonte och höra om dom hade några hemma. Dom hade en kvar. Så dom var snälla och gav mig den sista :-) Och efter ett tag blev det bättre. När klockan nästan var sju gick dom hem igen. Då började jag må dåligt igen och fick då be pappa snällt att komma hit med några värktabletter. Min temp är på 78.2. Ja kanske inte så mycket för er men för mig är det de eftersom min vanliga temp ligger på gränsen till 37. Vi har  låg temp i min familj. Iallafall jag, mamma och min syster. Jag har duschat i jätte varmt vatten, och nu börjar tabletterna värka känner jag. Så jag hoppas på att kunna få sova inatt. Mina ögon svider och det känns som att dom kommer ploppa ut snart. Jag vet inte hur jag ska göra i morgn. Jag ska vara på Sture kl 9 och det är ett viktigt möte. Så jag måste iallafall ta mig upp till det. Kommer försöka gå i skolan hela dan. Men om jag mår sämre än vad jag gör nu så kommer jag absolut inte att orka. Skit också, det är så mycket nu på slutet. Jag skulle behöva vara där alla dagar tills vi slutar + några extra kvällar och några helger också. Men det går ju inte. Jag får helt enkelt ta tag i det här hemma istället. Jag var så duktigt under hela höstterminen och början av vårterminen. Men man tröttnar väll. Jag har ju faktiskt aldrig pluggat så här mycket i hela mitt liv. Fuskade till och med på glosorna vi hade i 4:an och 5:an. Jag skrev upp dom på händerna eller armarna och hade en lång tröja på mig så att läraren inte skulle kunna se. Så jag är endå nöjd över det jag gjort det här året. Och det är mina lärare också :-) Men samtidigt så kändes det omöjligt för mig att lära lika mycket som alla andra fick i läxa och uppgifter. Vi hade inte gjort min utredning då än (dyslexin) så mina lärare tog aldrig hänsynt till den.

Christian är med jonte och tvättar jontes bil. Neo sover jag jag ska också gå och lägga mig nu. Annars kommer jag somna sittandes här. Hoppas värkligen jag mår bättre i morgon. Fattar inte vad det är som hänt med mig. Va fan är mitt emunförsvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0