Neo - En busig sådan

Igår åt vi Tacos. Jag har varit sugen på det i flera dagar men eftersom min förkylning gör så att mina smaklökar har strejkar så har vi tyckt att det varit onödigt. Men igår kände jag lite smak så då passade vi på. Blev över en massa sallad som vanligt. Och eftersom vår busiga lilleman tagit fram köttfärs från frysen och den hann bli tinad innan vi hittade den så gjorde vi tacos idag igen. Men det är väl uppskattat här hemma! Imorgon ska vi hem till mamma och äta. Och efter det tänkte vi gå inom Frida och några andra kompisar till mig som ska grilla. Mamma eller pappa behöver inte köra oss hem om det är så fint väder!



Lilleman tog inte bara ut köttfärs från frysen igår utan han fick även tag i vällingen (som han aldrig dricker längre) I över en vecka nu har han vägrat att ta flaskan. Ja sen feber krampen faktiskt. Så då är det 9 dagar sen nu. 2 mornar har vi fått honom att dricka välling. Men dom andra gånger har han vägrat och bara spottat ut det. Och ja, igårkväll.. Christian hade gått in och lakt sig i sängen med öppen dörr så att Neo skulle kunna gå in till honom ifall han blev trött. Jag satt och tittade på tv och trodde att han somnat där inne eftersom det blev tyst. Men så hörde jag något i köket. Och där hade Neo det roligt med vällingpulvret som han hällt ut på golvet.





Idag tog jag bort stygnen från ryggen. Efter födelsemärket. Det gick bra men jag tycker att det är otäckt. Men nu är dom iallafall borta och det är skönt. Kändes bra att göra det hemma med och slippa åka upp och ta bort dom på vårdcentralen

Neo & Christian ligger och halvsover i soffan. Så nu ska jag också luta mig tillbaka. Det går en ganska så bra film på Tv4 film. Ha det bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0