Godmorgon

Hålla med mig? Vad ska folk hålla med mig om? Har jag frågat vad andra tycker? Jag hade lust att gnälla lite. Gnälla för att jag mår dåligt och vill bara lägga mig i ett svart hål. Hatar att vara sjuk och jag blir väldigt mesig och klagar mycket då jag är det. Jag är ju mänsklig. Men enligt dig vad det ju fel av mig att känna så. Men vad vill du att jag ska skriva? "Idag ska vi gå ut i det fina vädret, gå till en lekplats och ha lite picknick. Och ikväll har vi hyrt film, vi ska äta god mat och sitta uppe länge och bara mysa. ååh idag mår jag så bra!" Jag skriver om mina känslor, tankar och vad vi gör om dagarna. Och igår gjorde vi som sakt inget spec eftersom hela familjen är sjuk. Idag mår vi inte bättre, och vi kommer förhoppningsvis att sitta inne hela dagen idag med. Och du stör dig på det bara för att jag har 1 barn och du har 3. Men och? Om du inte har en egen blogg så skaffa dig den och klaga du med ifall det gör dig gladare.



Vi satte på fläckten inatt eftersom vi alla var så varma. Efter 1 timme vaknade jag och frös som in i. Så jag stängde av den igen. Vid 4 tiden vaknade jag igen och var tvungen att ta en till tablett. Drack lite vatten, sen vaknade Neo och sa att han ville ha dricka. Så han fick lite vatten. Christian vaknade vid 7 tiden i morse och kunde inte sova mer. Jag & Neo gick inte upp förrens vid 11 idag.

När mamma slutar jobb, vid 4 - tiden idag. Kommer hon hit. Hon ska köpa med sig lite brukmat till Neo. Och ta med sig jackan som hon köpte till honom igår. Hon hittade ingen färg glad som vi hade önskat. Men hon sa att denna var lik den han hade förra året som Helene köpte till honom. Och isåfall är den ju fin :-) Hon letade efter en ljusblå mössa också. Men hittade inget. Så vi får helt enkelt kolla runt :-) Hon kollade bara på Kappahl och Maxi. Så det kanske finns något inne i stan?. Vi får kolla när vi blivit friska här hemma.

Imorgon ska min lillasyster döpas. Och just nu känner vi inte alls för det. Men jag vill gå. Hon ska ju bara döpas och sen ska vi fika lite snappt. Jag hade sett fram emot det här. Och jag pratade med henne igår och hon vill att vi ska vara med. Jag vet inte riktigt hur det funkar heller. Jag ska ju vara hennes fadder. Så vad händer om inte jag är där? Ja jag får försöka gå dit :-)

Nu ska jag tvätta Neos ögon. Dom är väldigt geggiga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du fått en till lillasyster? hehe, det visste jag inte :)

2009-04-03 @ 15:52:01
Postat av: Jossan

Tänk att det ända jag hör när det skriver är en liten unge som grinar för att ingen håller med...

2009-04-03 @ 16:47:12
Postat av: Anonym

Men vad fan är ditt problem "Jossan"? Är du avundsjuk för att Malin har det livet du vill ha henne? Bac off och skit i att läsa om det inte passar!!!!

2009-04-03 @ 18:06:12
Postat av: Anonym

du vill ha eller? Back off

2009-04-03 @ 18:07:00
Postat av: Amanda

Vad hackar dom upp sig på?, Jossan kanske också vill att alla ska tycka synd om henne. Hon har ju ett piss tråkigt liv :)

2009-04-03 @ 18:13:22
Postat av: Nina

Det händer inte så mycket :P du missar de dock. KYles gudfar kunde inte komma för han låg hemma och var sjuk :P

2009-04-03 @ 20:54:27
URL: http://nijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0