tjugofjärde april


Shaaa
Nu är jag hemma igen. Den här dagen har värkligen gått snappt. Gick upp vid 7 i morse. Började skolan halv nio. Har bara hållt på med det stora Engelska provet hela dagen. Sammanlagt har jag nog suttit med det i 3 1/2 timme. Så nu har jag bara 2 delar kvar. Vid halv fem hämta mamma mig och vi åkte ner till häljarp. Åkte innan Lansakrona och hälsade på morfar lite. Där har blivit så fint. Sen körde vi igenom stan och där var inget folk alls. Vi hade kunnat räkna dom om vi ville. Hemme hos mormor åt vi lite mat och sen kollade vi på lite saker. Klockan blev mycket så vi åkte snappt inom Helene och hämtade lite grejer där med och en byro. Jag satt med en "liten palm" eller vad man ska säga i knät hela vägen hem. Blev nästan tokig på bladen som kliade mig i huvudet hela tiden.

Nu är jag hemma. Klockan är snart tolv och jag har knappt träffas Lilleman idag. Det är nästan som att man vill väcka honom och pussa lite på hans goa kinder. Men det är ju bara dumt. Han kissade förresten på pottan 4 gånge igår. Han är värkligen duktig och det är så skönt att han börjar lägga till fler ord nu och förklarar sig så bra. Han gick runt här hemma innan och tjatade på Christian att han skulle städa och plockade själv upp en massa på golvet och gick och slängde det som skulle slängas i sophinken. Han är värkligen låååångt fram i sin utväckling.

Idag fyller förresten Jonte år! Så grattis till honom :-) Och padde blir 20 år i morgon, synd att vi inte har någon kontakt längre. Saknar honom.



Kommentarer
Postat av: Anna :)

jätte fin gravsten och jätte fin gravplats :)

Hoppas allt är bra med er... lille neo är så sööt!!! :):):)

2009-04-25 @ 08:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0