tjohooo


Melina & Oscar kom hit innan idag. Vi gick och handlade lite mat som vi skulle grilla. Det var tänkt att vi skulle grilla korv men vi ändrade oss sen och köpte hamburgare. Det blev skit gott med vår Honungs marenad. Neo sprang runt i trädgården och lekte lite. Det är så skönt att ha trädgård. Kommer värkligen uppskattas i sommar. Elly Melinas hund var också med och hon har blivit mycket lugnare nu än vad hon var innan tycker jag. Skäller inte alls lika mycket längre. Efter vi hade ätit gick vi upp. Det blir ju rätt kallt på kvällarna. Dessutom kom där någon droppe regn. Här uppe började Oscar raka av sig håret och efter det drack vi kaffe. Melina & Oscar var kvar och såg halva Grays anatomy sen gick dom till bussen.

Nu sitter vi och kollar lite på MTV. Jag ska snart gå och lägga mig. Och i morgon ska jag daaaaaaaaaamsuga här hemma och sortera smutstvätten. Jag slutar ju 12 på fredag så tänkte att vi kunde ta och passa på att tvätta när Neo sover middag mellan 12 - 14. Och i morgon kväll ska vi hem till Helene som också bor här inne i stan. Hon ska ju klippa mig. Ska bli skönt :-)


Melina, Ellie och Oscar i bakgrunden.

Vi hängde upp en kappa i vardagsrummet idag. Blev jätte nöjd. Fattas bara knoppar. Men det får vänta lite :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

snygga gardiner :)

2009-04-23 @ 01:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0