tavlorna är uppe på väggen

Jag ska snart gå och lägga mig. Är skit trött och mina fötter värker eftersom jag fick sko skav tidigare idag. Hade på mig mina tygskor hela dagen. Så där har vi förklaringen :-)

Innan idag, under lunchen fick jag ett sms från Gallerix. Ramarna var klara. Så efter jag slutat skolan mötte jag upp Christian & Neo. Jag möttes av en lite skitunge som sprang med armarna öppna och så fick en bamse kram när vi möttes. så mysigt. Vi gick in och hämtade ramarna. Nu hänger dom på väggen och det blev precis som vi tänkt oss.  Alltså Jätte bra! Dom passar skit bra på den väggen.

Vi har en liten aktivitetsdag i morgon på skolan. Ska bla orgentera och lite så. Grilla korv till lunch också. Är inte så glad för korv och bröd igentligen. I morgon kväll kommer min farbror hit och hans fru Majsan. Dom var utomlands då jag hade kalas så dom ville komma imorgon istället. Vi bjuder bara på kaffe och muffins. Det blir enklast så :-)




Kommentarer
Postat av: Sanna

Va fiina bilderna blev :)

2009-05-01 @ 23:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0