tänkte jag skulle klaga lite



- så här ser lilleman ut idag, han valde kläder själv, han ser väll dock inte så glad ut. Men vem gör det med feber och ögonflammation? -

Usch, jag måste få klaga! Det är värkligen jobbigt att vara sjuk och mamma samtidigt. Spec när pappan är sjuk samtidigt. Om bara jag hade varit sjuk så hade jag endå kunnat ligga i sängen hela dan. Men nu måste vi båda dela på allting endå. Så det är väll lite tur endå att Lilleman också är sjuk. Han sover ju extra länge, är väldigt lugn och gosig. Men man blir ju inte spec glad av att få springa upp på natten och hämta panodil, vatten, hitta en ny napp osv. Vi sov från 10 - 1 innan idag. Och nu är han trött igen. Jag väntar på att pappa ska komma. Han handlar lite frukt, panodil, och juice till oss. Pratade precis med mamma i telefon också. Hon sa att hon skulle åka ut till kappahl och handla en vårjacka till Neo idag.

Gick in på skatteverket och tittade hur mycke jag skulle få tillbaka på skatten, blir bara 950kr der här året. Men bättre det än ingenting. Förra året fick jag tillbaka... ja hur mycket var det nu? Runt 2000 iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gnäller när du bara har ett barn.

Prova på att ha 3barn under 3år, varav en har svår kollik och ska ammas jämt. Lägg på att Alla i familjen har magsjuka inklusive du, då kan du gnälla.

2009-04-02 @ 15:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0