sjuka familjen

Sjuka familjen.
Kände redan igår kväll att jag var trött i kroppen. Och när Christian och Neo gått och lakt sig vid 9 tiden igår, kände jag att febern började komma. Gick och la mig, både jag & Christian har vaknat flera gånger inatt. Och när jag sen vaknade vid 2 - tiden kunde jag inte somna om. Sammanlakt har jag kanske sovit 3 - 4 timmar inatt. Vaknar hela tiden, har ont i halsen och har 38.7 i feber. Christian har också svullen hals, ont i sina leder och feber. Neos ögon är iallafall bättre idag. Men han har fortfarande feber. Så typiskt att alla ska vara sjuka samtidigt. Christian hade ju bara idag och i morgon också att jobba. Vi behöver dom sista pengarna. Men är man sjuk så är man.

Mamma var iallafall snäll och kom hit med tabletter i morse. För jag tog dom sista vi hade hemma.
Vi ska snart gå och lägga oss å vila igen. Så fort Christian har ringt alla samtal han skulle ringa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0