sjuk-blogg

Detta kanske skulle kunna bli en vi-är-sjuka-blogg istället.

Jag gick upp klcokan åtta i morse. Mitt högra öra värkte som det aldrig har gjort förr, fy fan. Ringde vårdcentralen. Vi har tid där kl 13. Så jag ska snart hoppa in i duchen. Tänkte bara låta panodilen värka först. Neo vaknade inatt och skrek igen. Han hade jätte hög feber. Den var inte lika hög nu i morse, men nu är det sista i hans panodil burk taget. Det fick han i morse. Så efter läkarbesöket blir det apoteket direkt. Vi kommer ju förmodligen få pencelin att hämta ut endå.

Fick sms av Malin i morse.
Dom har ett nytt beräknat födelsedatum :-) Gissa vad? Den 2 september så klart :-) Hehe lite roligt. Men jag är så hundra på att hon kommer få tidigare. Vi tänkte bjuda hit dom när vi frisknat till :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0