Om änglar endå kunde komma hit

Sitter och tittar lite på nätet. Vill hitta någon ram som jag kan ha i halllen. Ska göra ett kollage med morfars blommor han fick på begravningen, dödsanonsen ska också vara med och lite så där. Det ska finnas foto på Han tillsamans med Neo. Men det tog han med sin egna kamra. Vet inte om mormor har lakt över dom på datan. Får höra med henne. Vi ska ju dit till helgen :-) Ska bläddra lite i fotona så jag kan ta ut dom finaste. Sen får vi se om jag hittar något fint ljus som man kan sätta bredvid ramen.

Hittade förresten morfars dödsanons på nätet. Har inte hittat den innan. Saknar honom mer och mer för varje dag som går

Om han endå kunde komma hit. Ringa eller åtminstånde mejla! Ha någon kontakt över huve taget. Så mycket lättare livet skulle vara. Jag tappade en stor glädje i mitt liv då han gick bort. Han hade en så stor plats i mitt hjärta så jag tänker knappt på Inga längre. Det är liksom bara han i mitt huvud. Åh, vad jag vill att graven ska vara närmare! Skulle gått dit varenda dag och tänt ett ljus för honom, För världens bästa morfar.



Kommentarer
Postat av: Felicia Gunnarsson

fin dödsanons :)

2009-04-07 @ 21:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0