muffins på gång!

Helllo.
Jag är trött, men det får jag inte vara. Jag har inte bakat några muffins än. Tänkte vänta tills Neo somnat. Och det har han nu. Vi har städat som in i idag. Sorterat en massor och burit ner ännu mer saker i källaren. Sorterat tvätt, tvättat det sista och dammat över allt.

Dagiset ringde till oss innan. i onsdes fick vi lapp om när Neo ska vara ledig i sommar. Och att vi ska ändra timmarna i veckan och inkomsten. Jag hade tänkt att fixa allt sånt nu i helgen. Men dom ringde idag och lappen skulle igentligen lämnas in senast den 16/4. Men dom tänkte inte på att Neo inte längre är på dagis torsdag och fredag. Så jag sa semester tiderna till Madelene och så får jag lämna in lappen på Måndag. Vi valde att han skulle vara hemma från vecka 27 till 31. Det är dom veckorna det blir en sammanslagning. En massa olika dagisavdelingar samlas på Klacrups förskola så att Personalen ska kunna ha semester. Men det finns ingen garanti på att Personalen från Engelbrekts kommer vara där varenda dag så då känner Neo ingen. Fruktom kanske barnen då. Så vi ville ha honom hemma.

Nu ska jag börja med muffisen så jag blir klar någon gång. Måste hämta den sista tvätten i tvättstugan också så jag kan stryka. Christian är hemma hos Jonte ikväll så jag har en ensam kväll ikväll. Det är ganska så skönt ibland :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0