kollar runder bland gammla foton


Kollar runt lite bland gammla bilder. Får ta och ta mig i kragen och göra det sista i Neos "Mitt första år bok" Har inte fyllt i allt än och har inte foto till alla sider heller. Har skrivit upp allt på datan vad han gjort och så och vilker datum. Så får ta en kväll och fixa det. För ikväll orkar jag inte. Hittade en bild från förra sommaren på rix fm ( bilden nedanför) Han är så söt i sina hörlurar. Men då ville han absolut inte ha på sig dom men nu tar han på sig dom hela tiden. Så fort dom är framme iallafall.

Melina var här på en kaffe innan idag. Hon tyckte att lägenheten var mysig. Och hon längtar tills den 2 maj precis lika mycket som jag :-)

I morgon ska jag baka, damsuga igen, tvätta klart allting, stryka, tvätta golven, och bara förbereda inför kalaset på lördag.


Kommentarer
Postat av: sara

vem fyller år?

2009-04-16 @ 22:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0