igår...

Hello.
Idag är jag trött. Och det var jag även igår kväll. Var så trött så jag somnade på soffan halv tolv. Vi har vänt på dygnet lite  nu när vi varit sjuka :-) Igår var vi på vårdcentralen. Neo har inte ögoninflammation enligt läkaren. Men jag vet inte om jag vågar lita på henne. Hon var väldigt osäker hela tiden och var tvungen att gå ut och fråga andra läkare. Hon sa iaf, att det han har i ögonen är en slaks förkylning. Ett vanligt virus. Så han fick ingenting emot det. Och hon tyckte att han kunde gå till Dagis med dom ögonen. Men han hade feber igår, och vi har redan bestämt att han ska vara hemma hela veckan. Jag hade öroninflammation på båda öronen. Men det har redan spruckit lite i det högra så där såg hon knappt nånting. Men det är också i det örat jag har mest ont så det finns apsolut nånting kvar. Efter doktorn gick vi till apoteket och hämtade ut pencelin till mig. Vi träffade Joanna och Jack utanför apoteket. Neo gillar värkligen Jack med :-) Kyle & Jack är nog hans favoriter. Och Anders tydligen för han har börjat tjata väldigt mycket om honom. 

Vi gick inom stan igår när vi gick hemåt. Gick inom H&M och letade efter ett par skot till Lilleman. Men dom minsta tyg skorna där i lilla pojk avdelningen var i stl 24. Så det var bara att gå vidrare. Men till slut hittade vi ett par söta Nike skor på Intersport tror jag det var.  Dom går han jätte bra i. Förutom att han går inåt med högra foten precis som Frida, min lillasyster och Hampus min kusin gör.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga skor :D

2009-04-09 @ 09:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0