HejOnsdag

Imorse vaknade jag av att lilleman gnällde. Då ser jag att hans ögon är helt gröna och han kunde knappt öppna det ena.
Ögonflamation? Gissar jag på iallafall. Ringde vårdcentralen och dom skulle ringa upp mig tjugo över tre och jag ringde vid tio! Jag gick ner till stan, hämtade ut en ny internet dosa och sen in till apoteket och pratade med dom. Köpte ett par ögondroppar så jag kan hålla hans öga rent. Vårdcentralen ringde upp mig fyra i eftermiddags. Och om han inte har blivit bättre inom en vecka skulle vi höra av oss igen. Så nu vet jag till 100 att vi stannar hemma hela veckan. Får se hur Neo mår i morgon. Om vi kanske kan gå till skolan så jag kan hämta lite papper så jag kan plugga i helgen.

Han somnade gansa så tidigt ikväll. Han & C gick in och la sig vid 9. Jag har kollat på Grays anatomy. Ska kolla runder lite här och se om jag hittar en billig vårjacka till Lilleman. Sen ska jag också hoppa i säng :-)

Kommentarer
Postat av: Leas mamma Sandra

Lea ha nyss haft ögoninflammation, fast hennes varade i 3 veckor nästan så hon fick antibiotika. Gå upp till vårdcentralen efter en vecka om det inte gått över, så Neo kan få antibiotika han med. :)

2009-04-02 @ 09:54:49
URL: http://leasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0