godmorgon

God morgon!

Igår satte vi på barnstolen på cycklen. Ja det har inte blivit av innan. Vi köpte den i julas som julklapp men då var det så kalt och halt så vi ville vänta lite. Igår satt han på den för första gången. C cycklade lite runt kvateret för att se hur han reagareade. Och han reagerade så bra! Jag kan ju säga som så att han absolut inte ville gå av. Skrek som in i när vi skulle gå upp igen. Så när vi skulle gå hem till pappa och äta cycklade C bredvid mig med Neo satt där bak. Han älskade det som tur är. Så idag cycklar dom till Dagis. Neo somnade redan 8 igår trots att han sov till 11 igår förmiddag. Så nu har han vänt tillbaka dygnet. Han kommer tycka att det är så skönt att vara tillbaka på dagis. Han har saknat dom och blir så glad när man nämner deras namn. C stannar kvar där en stund idag. Får se hur länge. Neo har ju inte varit där på 3 veckor så vi gör en liten inskolning till. Blir tredje inskolningen nu för honom. Han har fått göra en till tidigare när han var sjuk och var borta 3 veckor innan med pga att han blev tillfälligt laktos känslig.

Jag ska till skolan. Ska bli skönt att komma igång igen.

Ha det så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: ylva

Min son är lika gammal som din. Han har varit sjuk jätte mycket sedan han började på dagis men inte har vi behövt skola in honom flera gånger

2009-04-14 @ 09:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0