Äntligen har vi hittat 2 passande ramar

Tjoo.
Besöket på Gekås igår gick bra. Tror det är första gången jag INTE samlar på mig en massa skit. Köpte bla två tröjor till C, Nya badbyxor, kalsonger, strumpor till Lilleman. Hårfärg, hårsprej, tamponger och lite kläder till mig själv. Gardiner och lite sånt. En liten inflyttningspresent till Melina Och en födelsedags present till Jonte som fyller år på Fredag!. Mamma köpte en fin tröja och ett par byxor som passade till tröjan till Lilleman. Sen bara hårfärg och lite så. Hon åkte dit för min skull.

Vi var innne på Gallerix innan vi hämtade Neo på dagis idag. Vi letar fortfarande efter ramar som passar måtten till  tavlorna vi gjorde på studio strand. Det finns snygga i 50x60 ocn i 50x50. Men självklart inga som är i samma sort. Så antingen får vi ta två olika ramar eller leta vidare. Så vi bestämde oss för att dom skulle göra en 50x50 ram till oss så tar vi en 50x60 färdig. Så i morgon går C in med tavlorna till dom så fixar dom allt. Ska bli skönt att äntligen få upp dom.

Melina & Oscar kommer hit sen. Oscar ville låna Christian trimmer. Så då tyckte vi att vi kunde grilla tillsammans. Jag är så hungrig! Men det blir bara korv med bröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0