Träningsvärk!!!!!

Så här dålig på att uppdatera har jag inte varit på väldigt länge. Men jag har varit trött, helt slut faktiskt.
Så om vi ska ta det lite från början.

(Igår)
Skolan som vanligt. Jobbade på skit bra på svenskan tyckte jag! Och sista lektionen tillbringade vi 1 1/2 timme på gym. Även där var jag flitig. Började 10 min på gå bandet. Sen tränade jag bröst och ben. Satt lite på rodd maskinen med. Och testade en kånstig maskin som jag inte ens kan förklara hur man gjorde. Sen skulle jag göra sittups på en benk. H A H A H A !  Eeh nej det gick inte. Apsolut inte. Jag klarade bara av att göra 1 1/2. Sedan när vi slutade lektionen vid kvar över två gick jag hem igen till mina pojkar. Neo fick extra mycket kramar och pussar för jag hade saknat honom extra mycket :-) Sen kom malin och Tequila och hämtade oss. Vi åkte till ön och gick en sträcka där. Men jag hade inte med mig rätt kläder. Frös som fan och hade velat ha med mig mössa, vantar och halsduk. Det börjar ju bli så kalls. Riktig höst. Jag måste försöka få fram pengar så jag kan införskaffa mig en vinterjacka. Annars kommer det bli tufft för mig i vinter. Men jag fick låna puttes puma tröja. Så jag var värkligen flitig den dagen. Gick fram och tillbaka till skolan. Det innebär att bara där är det 10 000 steg. Sen sträckan på Ön också. Vi vet inte exakt hur lång den är. Men vi gissar på att den iallafall är 5 - 6 km. När vi kom hem var jag helt slut. Neo fick välling vid sju tiden. och jag somnade redan vid halv åtta. Men jag var utvilad idag när jag vaknade. Och det hände något mer igår. Nellsan blev 2 år

Lite bilder från Ön....
  

(Idag)
Idag fick jag lida. Jag har tröningsvärk över hela kroppen. Och då överdriver jag inte. Folk måste ha skrattat åt mig idag. Jag kan knappt röra mig. Imorse när jag skulle ta på mig byxorna kunde jag inte ens knäppa dom. Gjorde så ont i mina armar. Så C Fick komma och hjälpa till. ( jag har INTE vågat gå på toa i skolan idag ) När jag ska lyfta Neo svider det värkligen i i armarna och dom bara skakar. Hoppas det känns lite bättre i morgon. Har fått hem lite böcker nu med ifrån skolan. Så jag kan börja plugga mer hemma. Fick reda på att jag fått G i bild nu. Skönt att det bara tod tre veckor att få ett betyg i det. Så nu satsar jag på Vg. C fick också 1000 kr i tidig födelsedagspresent av sin mamma idag. Så vi stack ut till flygstaden och handlade på Willys. Handlade Mat, Toa papper, Sköljmedel, gerjer till Neo, vantar och en ny deo till mig. Så nu är det inte så tomt längre i vår kyl och frys. Och könt är ju det!

Det går bara bra på dagiset med Neo. Han hade tydligen lekt med en flicka som heter Linnea idag. Eller det var nog mest hon som lekte med honom. Jag vill också vara där. Vill se honom leka och ha kul. Men det kommer jag väll kunna någon gång. Han har iallafall hamnat på ett toppen dagis. Men det måste ju vara toppen om det nu är Halmstads mest eftertraktande dagis(!)

(Imorgon)
Jag ska promenera hela dagen i morgon också. Vi fick välja lite olika alternativ i skolan som man skulle göra i morgon. Bowling, Simmning, Träningskompaniet, Och promenad. Inget av dom andra alternativen var jag spec sugen på. Så det blev promenad. Men vi får väll förhoppningsvis sluta tidigare då. Jag kan inte tänka mig att vi ska gå från halv nio till kvart över två. Gissar på att vi kommer att gå på gallberget. Mysigt! Hoppas bara det är bra väder. Jag kommer iallafall att ta med mig vantar. Fryser alltid om händerna. Sen vid kvart i tre ska Neo fotograferas. Vi har tid på studiostrand. Ska bli spännande och se hur fotorna blir. och hoppas vi får ihop det till en fin tavla.

Nu ska vi ägna tid till varandra här i soddan. Jag & Se. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Leas mamma Sandra

Jag brukar alltid ta med Lea när det är såna där friluftsdagar, eller vara hemma med henne. Fråga du också om du känner för det någon gång. :)

2008-09-17 @ 14:21:34
URL: http://leasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0