Studiedag


Nu är C och lämnar Neo på dagis. När han kommer hem igen, har han köpt med sig frukost. Och efter det ska vi in till stan och titta på forotna studiostrand tog på vår pojk i onsdes. Malin ska också följa med och se resultatet :-)



Igår när vi var på busfabriken. Så kom den här Elefanten(stavning?) fram.
Neo gick före alla barnen och bara så klockrent sträckte upp armarna mot honom och
ville sitta i hans knä. Bara så där klockrent och tittade inte ens efter oss. Men efter ett tag när han väl fattat vad han
gjort blev han lite försiktigare och tittade efter oss. Så vi får se om det blir lika dant med jultomten i år ;-)

Jag har föresten studiedag idag. SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar : Ja vi ger han napp från och till. men jag gillar fortf inte nappen. men om jag ska kunna ge nellie mer uppmärksamhet så kan jag inte låta honom ligga och skrika, så med napp blir han lugn om man inte håller honom . Men man får vara där och stoppa in den et x antal gånger.

2008-09-22 @ 09:54:29
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0