pengar

Dom senaste dagarna har det sett lika dant ut för mig. Jag har ångerst. Ångerst, Ångerst, och återligen Ångerst.
Vi har inga pengar. Är precis så att det går runt varenda månad.

I morgon ska vi säga upp Internetet och Hemtelefonen. Och om en månad. Går chrilles abunumang ut så då får vi 1000 kr över. Men han får också ett kontantkort så vi kommer inte att kunna ringa någon.

Nu ska jag fortsätta att vara deppig. Neo sover, Chrille halvsover i soffan. och jag ska kolla på film på datarn.

Hejdå


Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch, vet precis hur du känner nu. Idag har vi varit och pantat burkar och växlat vårt skrammel och handlat mattll dennis och lite till nellies kalas. nu har vi TRE ynka små kr kvar tills på fredag. Det suger verkligen .

Förlåt vill bara på peka en liten sak Ångest , hihi :P hoppas allt är bra med er. Kraaam

2008-09-14 @ 21:50:21
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0