mortion

 


Hello!!
Vi gick en mil i skolan idag. EN MIL. + Att jag fick gå till och från skolan. Mortion eller vad? Vi var 15 som valt promenad.
Och av dom var vi bara 4 (med mig) Som gick hela rundan. Dom andra sket i det efter ett tag och vände hemåt igen.
Så efter vi gått fick vi sluta. Så jag var hemma vid ett. Då hade chrille precis lakt Neo så vi passade på att
äta lunch ihop. Han blev lämnad själv på dagis idag förreseten. Han hade inte ens tid att säga hejdå. Så allt hade gått
bra. Han hade bara sakt pappa en gång på 2 timmar. Vid tre hade vi tid på studio strand. Och det gick jätte bra
där med. Han fotades naken med sitt halsband som han fått av Dennis, Jessica & nellie på Namnsfesten. Och några bilder med sina hängslebyxor. Och tillsammans med sin Nalle som han fick av sin morfar på BB. Tror att dom flästa blev
bra foton iallafall! Fick tid redan på måndag för visning. Då ska vi beställa en tavla.

Imorgon ska C till adekko. Jag hoppas och ber nästan till gudarna att dom kommer med något possetift!
Nu är det fan vår tur att få lite hjälp på traven. Så Neo ska vara med Malin från halv två tills jag kommer hem i morogn.

Just nu ser jag på IDOL. Skönt att lite roliga pogram börjar komma på tv igen. Nu längtarjag bara tills alla serier börja sändas igen. Så man har något att titta på. Ska fortsätta titta på IDOl nu. Byebyebyebyebyebyebye


 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Min pojkvän fick jobb genom adecco. Det roliga var att han fick mer lön än dom anställda, så egentligen ville han inte bli anställd av det jobb han var på. Men vi har bara positiva saker att säga om Adecco. Dom anordnar en massa också. Hoppas dom har ngt jobb till honom. Lycka till..

2008-09-18 @ 06:27:36
URL: http://www.nogg.se/rebeccccaa
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Vilken snygg blogg!!!

Hoppas du får en trevlig lördag!

2008-09-20 @ 08:54:47
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Sofia

Trevlig blogg du har! Roligt att läsa om er lilla familj och hur det är att vara ung mamma!



PS.Motion skrivs inte med r...

2008-09-22 @ 12:12:44
URL: http://hiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0