Landskrona

Nu är vi hemnkommna från La. Vi åt på resturang allihopa i lördes för att fira mormor som fyller år (idag) Vi åt på en golfresturang i häljarp. Jätte billigt och jätte fin mat. Dyraste rätten kåstade bara 160 kr. Den enda som blev missnöjd var jag. Mina stekta potatisar var jätte salta. Men inte rogers och inte fridas. Så det var bara jag som hade den oturen. Så dit måste vi gå igen. Efter vi gjort våra magar mätta och belåtna betalade vi notan. Eller nej inte vi. Mamma bjöd ju oss :-) Så gick vi hem till Helene & Roger. Där drack vi kaffe och åt lite glass och vit kladdkacka med hallon i. En lyckad dag och min vackra mormor var nöjd tror jag :-) Meeeeen det är så jobbigt. Jag saknar min morfar så! Han fattas mig. Han fattas alla. Blev så lessen i lördes. När jag satt på altanen och häll mamma sällskap, Så satt mormor där inne och bredvid henne var stolen tom. Om morfar hade left hade han suttit där. Jag ser honom så klart framför mig hela tiden.

Idag åkte vi ut til crossen och tittade på Linus. Han gjorde en jätte bra start. Men tyvärr så krånglade crossen och la av vid första kurvan. Och sen har vi bara fikat hos mormor lite tillsammans med Cherstin (svaning?)

Och nu.. den senaste timmen har jag pluggat en massa glosor som jag ska kunna tills i morgon. Men nu är jag ganska så säker. Så det kommer väll gå bra i morogn.

Och imorgon ska jag oskså få träffa Vicktoria :-) Vi ska gå på stan och leta bebsikläder till Lill-Nellie! Rosa säta kläder till sessan. Sen tar vi väll en fika efter åt.

Och i veckan ska pappa förmodligen tapetsera vårt kök :-D Kommer bli så snyggt snyggt snyggt snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0