irreterande-dag

Idag är en sån irreterande-dag för mig. Iallafall nu ikväll. Dessutom fungerar inte min blogg som den ska. Kånstigt? Medans chrille hjälpte Fridas mamma att flytta, Åkte jag och mamma ut till eurustop och letade kläder till begravningen på fredag!. Mamma köpte både tröja och kofta. Jag själv köpte en söt tröja, en grå och så ska jag ha mina svarta byxor till. Vi hittade faktiskt också en liten dopprisent till Marwin. Innan vi åkte till eurustup gick vi förbi Neos dagis. Jag vill inte ta ledigt på Torsdag då han ska skolas in. Har redan tagit ledigt alldeles för mycket från skolan och ska vara ledig på fredag igen. Så vi gick in och en fröken började visa oss runt. Jätte mysigt dagis, och ganska litet och sött. Men det är inte så många barn som går där. När vi kom in i lkrummet så känner jag genast igen en av Neos blivande fröknar. Liselott! - Hon hälsade på mig och efter jag presenterade mig blev hon chockad och tyst. MALIN! Och kramade sedan om mig. Då kände hon också igen mig. Min gammla dagisfröken från klacrups förskola. Sen visade det sig att 3 av Neos fröknar hade mig när jag var liten, Och 2 av dom hade även frida. Roligt att dom ska få ha Neo också. Allt värkade bra iallafall och nu fick jag mig en titt. Neo blir yngst där och det tycker jag är lite tråkigt. Men han växer väll ikapp. Mer info får Chrille på Torsdag då Lilleman ska skolas in. Imorgon ska vi in till stan och leta efter nya byxor till C, Och om jag får bestämma.. så ska Neo få en jamas också. För det har han bara 2 stycken av nu. hörs igen i mon. Då jag förmodligen fått en ny designe också! BYE!!!

Kommentarer
Postat av: Leas mamma Sandra

Fröknarna på Leas dagis hade också mig när jag var liten, det är lite kul. :) Lea var cokså minst förut, men nu har det börjat ett barn till som är ännu mindre. Det kommer gå bra, fats han kommer vara minst.Han kommer lära sig att bli riktigt tuff!

2008-09-10 @ 11:05:48
URL: http://leasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0