hoppar in lite snappt och säger hej

Tänkte bara hoppa in och säga hej lite snappt.
Mamma är här hemma och står och lagar mat till oss :-)
Frida leker med Neo, Chrille håller mamma sällskap i köket och jag..
Jag tvättar!! Så grymt tråkigt men det börjar ta slut där nere nu.

Jo förresten. Anstelningsintervjun gick skit bra. Har nog inte mycket mer att säga om den.
Jag börjar jobba den 4. Från 9 till 3 på eftermiddagen. Visserligen prov jobbar jag bara. Men jag kan inte komma på någon som hon tycker jag gör fel så at hon apsolut inte skulle vilja anställa mig. Alla gör fel i början. Det är ju ganska så mycket man ska kunna.

Får ropa ut ett litet grattis också till Tesse&Dannie som fick en liten flicka idag :-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Va kul:) Grattis:) ska du sluta skolan då? Nyfiken är man ju:P

2008-09-26 @ 19:44:51
URL: http://metrobloggen.se/pjamasbyxan
Postat av: Jessica

Va roligt att du fått jobb . är jätte glad för er skull :) Grattis till din kompis också.

2008-09-26 @ 23:35:11
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Skojj att du fått jobb :)

Vart då?

2008-09-28 @ 12:03:23
Postat av: Jeanette

Skojj att du fått jobb :)

Vart då?

2008-09-28 @ 12:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0