Handläggarkurs

Hej på er!
Nu är jag hemkommen, har hunnit att äta lite korvstråganoff, + duschat + kollat på lyxfälan + umgåtts lite med Hanna som var här hemma när jag kom hem från handläggarkursen.

Handläggarkursen gick bra. Det blev ju tråkig imellan åt. DEn varade ju i ca 3 timmar. Men vi fick en bensträcka och sen bjöd dom även på frallor och lite kaffe. Så nu ska allting bara godkännas sen ska jag sätta mig framför ratten och börja övningsköra med min far och mor.

Imorgon ska jag till tylösands hotell och prata med dom där. Hoppas att det går bra! Mina gulliga lärare skrev faktiskt ett brev idag och skrev under. Som en referans kan man väll säga. Visst är dom snälla (: Och det var itne mitt förslag. Nej, nej, nej. Det var Johan själv som satte sig ner och skrev ett lite brev. Och fick då två andra lärare som också känt mig ett tag nu att skriva på.

Klockan är mycket. Men jag ska endå plocka undan lite här hemma nu. Så jag bara kan damsuga över här i mon efter jag varit ute i tylösand. Neo har jag heller inte fått träffa mycket idag. 2 timmar max. Gaaah!! Får kramas lite extra i morgon istället.

Shingeling!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi framför ratten får jag inte hoppas att du ska sitta:P men bakom ratten :P fan va kul :) jag vill också :)

2008-09-25 @ 22:20:03
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nä, jag väntar tills jag har alla pengar till körkortet frame. För jag har inga sparkonton eller liknande. och det kostar ju en hel del . men nu är barnen viktigare tycker jag :) Kram

2008-09-26 @ 09:04:46
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0