glad

Hej på er! Hoppas ni är lika glada som jag. För jag är glad!
Neos granmorfar hjälpte Chrille lite på traven till ett jobb. Han har fortfarande inte fått någon ennu. Men han har
prov jobbat idag och det gick bra. Och ska provjobba i morgon också. Och så fick han lite regn kläder och regnstövlar som dom köpte till honom idag. Så jag tycker att det ser posetift ut. Men vi ska inte hoppas på för mycket än

Jag var inom studiostrand inna idag med. 28 fantastiska bilder fannas där på vår son. Man tyckte ju att alla var SÅ UNDERBART FINA! Tror att där bara fanns 2 bilder jag valde bort vid första ränsningen. För på dom sträckte han ut tungan. Sen var ju frågan. Skulle vi göra en lika dan som den vi redan har eller köra på något annat. Och det blev något helt annat. Blir en tavla som är 60x50. En stor bild, och tre mindre ovanflör. Och ljus. Och bara naket. Jag valde nakenbilderna. När han sitter med sin Nalle och bara har halsbanndet på sig. Och dom bilderna är ljuda. Så ja det blev inte som vi planerat. Men den kommer bli så vacker endå. Bilderna finns kvar 5 år frammåt. Så vi har 5 år på oss att beställa ett album. Så det ska vi däfenetift göra någon gång. Det är ju ett sånt vackert minne.  

Jag sitter just nu och väntar på Frida som ska komma hit. Men nu får hon skynda sig lite för jag börjar bli trött. Skola i morgon för mig. Jobb för Chrille och Dagis för Neo. Hoppas värkligen bara att den här vardagen håller. 

Puss & Kram


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0