förstår inte

Neo föddes den 2/9 2007. Morfar dog den 2/9 2008.
Neo föddes klockan 17:11
Morfar dog mellan 17:10 - 17:15.
Jag tycker det är mystiskt. Och så svårt att förstå

 

Begravningen är den 12 Klockan 13. Då kommer jag att gråta, gråta och gråta. Åt hela svergies befolkning gissar jag på! Kommer nog alla som sitter i kyrkan att göra. Dödsanonsen var jätte fint! Men jag har inte klarat av att läsa hela än. Inte att gå hem till mormor heller. Att gå in i deras hus och se morfars saker överallt. Nej. Det är jag långt ifrån redo för. Men det kommer jag nog aldrig att bli heller. Kommer aldrig att kunna acceptera att han är borta. Dödsanonsen kommer in i tidningen på lördag. Samma dag som Helene & Roger kommer hem. Och på Måndag ska vi beställa blommor till begravningen. Vi barnbarn + Neo ska ha en egen bukett. Det här är värkligen saknad! Tack för alla fina kommentarer förresten!

Jag tog min sosta cigg den 1/9. Och än har jag inte tagit nånting. Och jag har värkligen bestämt mig nu. Och jag är stolt att jag äntligen har klarat av att sluta och inte med hjälp av snus eller nikotintuggomi. Utan bara lakt ner det och sysselsätter mig med något när jag känner suget.

Kommentarer
Postat av: Fia

Skickar en liten kram, kanske kan värma lite grann. Känner med dig, har sj aldrig förlorat någon så nära, men en annan person som stod mig jättenära... Ha det så bra o ta hand om dig o familjen :)Gillar förövrigt din blogg! Kram, Fia

2008-09-04 @ 15:39:44
URL: http://fiacaroline.blogg.se/
Postat av: Jessica

Usch , det är verkligen hemskt. Du är verkligen jätte duktig som slutat röka. kämpa på. finns inte så mycke värre saker än att röka. så kämpa på jag håller tummarna för dig :)Kramar

2008-09-04 @ 17:02:23
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Usch , det är verkligen hemskt. Du är verkligen jätte duktig som slutat röka. kämpa på. finns inte så mycke värre saker än att röka. så kämpa på jag håller tummarna för dig :)Kramar

2008-09-04 @ 18:29:48
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0