11 september

Såå... Nu har jag pluggat och hunnit äta lite popcorn som vi åt till filmen som är på 6:an nu. Men vi trodde att den skulle vara bättre, så nu sitter jag här isåället! Fortfarande sugen på nånting men nöjd med mitt pluggande. Har gjort 3 sidor i svenska boken och tänkte söka lite fakta här nu på google.

Första dagen idag för Neo på dagis. Det blev mest prat med fröknarna och så fick C med sig en massa papper hem som vi ska gå igenom och fylla i. Allt värkade bra iallfall och efter han skolas in ska han gå från halv nio till halv tolv varje dag. Jag tror han kommer trivas på Tummetått, Och sedan om några år om allting är som vi tror det är. Ett bra dagis alltså. Kommer han förflyttas till Långeman.

Jag ska snart packa Neos väska inför i morgon. Han ska få ha en hel dag med Malin. Hon ställer upp och passar Neo den här begravningen också. Men hon är så bra med barn, och hon tycker att det är så kul. Hon kommer att bli en jätte bra mamma. Vi åker redan vid 10 halv 11 i morgon. Begravningen börjar vid ett. Men vi går in i kyrkan redan vid halv. Så vi sitter där inne när alla kommer. Sen efter det blir det fika, och efter det ska vi följa med och kolla vart morfar ska ligga. Jag och C pratade innan om i morgon. Vi är så nervösa. Jag vet inte alls hur jag kommer att reagera. Jag förstår det ju inte än, att han är borta för gott. Så jag kanske kommer att förstå det i morgon? Då det är sista farvälet. Ja vi får se, Det kommer i vilket fall som helst bli en tuff begravning med många känslor. Så Malin kommer hit redan klockan 9 imorgon. Så hinner vi ta en kopp kaffe och vi kan göra oss i ordning i lugn och ro innan pappa hämtar oss.

11 september idag. Otursdagen som vissa kallar den. Tråkiga saker har hänt men även roliga. Melina fyller 19 år idag! Grattis till dig vännen.

Jag säger hej så länge. Och skriver kanske några rader i morgon igen, innan eller efter begravningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till i morgon! Tänker på er

2008-09-11 @ 22:59:59
Postat av: Veronica

Begravningar är aldrig roliga, har varit på två..min morfar och min farmor som dog i juni. Men det är skönt att få ta farväl på ett fint sätt, hoppas det går bra! Jag tänker på er! Kramar.

2008-09-12 @ 00:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0